روش تست زدن موفق را بدانید؟

روش تست زدن موفق را بدانید؟

معمولا سوالات آزمون ها به دو صورت پاسخ باز و بسته تنظیم می شود. منظور از سوالات پاسخ باز همان سوالات انشایی هستند که در این نوع سوالات، پاسخ دهندگان هر طور که تمایل دارند می توانند به سوالات طراحی شده جواب بدهند، اما سوالات پاسخ بسته یا همان تست ها به سوالاتی گفته می شود که پاسخ های آن قبلاً توسط معلم تهیه شده ودانش آموز فقط باید پاسخ های مورد نظر خود را انتخاب کند.
معمولا سوالات آزمون ها به دو صورت پاسخ باز و بسته تنظیم می شود. منظور از سوالات پاسخ باز همان سوالات انشایی هستند که در این نوع سوالات، پاسخ دهندگان هر طور که تمایل دارند می توانند به سوالات طراحی شده جواب بدهند، اما سوالات پاسخ بسته یا همان تست ها به سوالاتی گفته می شود که پاسخ های آن قبلاً توسط معلم تهیه شده و دانش آموز فقط باید پاسخ های مورد نظر خود را انتخاب کند.


بیشتر...

4 عادت مطالعه‌ای نادرست که باید کنار گذاشت

4 عادت مطالعه‌ای نادرست که باید کنار گذاشت

وقتی صحبت از عادت‌های رفتاری نادرست می‌شود، بیشتر افراد مواردی مانند جویدن ناخن، دوچرخه سواری بدون کلاه کاسکت و غیره را به خاطر می آورند.
 کنار گذاشتن این 4 عادت مطالعه ای اشتباه قادر خواهید بود میزان یادگیری خود را افزایش داده و نمره ای را که دوست دارید کسب کنید.


بیشتر...

5 تغییر کوچک برای تقویت اعتماد به نفس

5 تغییر کوچک برای تقویت اعتماد به نفس

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، همه ما علاوه بر پشتکار و برنامه‌ریزی، باید از نیروی کمکی اعتماد به نفس هم برخوردار باشیم تا به اهدافمان برسیم. در این مطلب به شما می‌گوییم چطور با تغییرات کوچک در کار‌های روزمره به رضایت فردی و اعتماد به نفس برسید.


بیشتر...

زمان طلایی اجرای تصمیم‌گیری‌ها

زمان طلایی اجرای تصمیم‌گیری‌ها

«رأس ساعت 12 فردا، شنبه‌ی هفته‌ی آینده، اولین روزِ ماه آینده‌ و...». اجرای تصمیمات، گاهی با چالشی عجیب به نام جست‌وجوی زمان رُند مواجه می‌شود؛ شروع فرایند اجرای یک تصمیم در آینده که از نظر شرایط آمادگی و توانمندی تفاوتی با زمان حال ندارد و فقط وسوسه‌انگیزتر است. مهم‌ترین پیامد منفی این کار، انباشته کردن زمان‌های آزاد و بعد به هدر دادن آن است. برای پر کردن فاصله‌ی تصمیم‌گیری تا اجرای به‌موقع آن، چند راهکار را در نظر داشته باشید:


بیشتر...

چند توصیه برای بهبود سلامت روان در بهار

چند توصیه برای بهبود سلامت روان در بهار

به گزارش بهداشت نیوز: دکتر کارلی مک کورد - مدیر بهداشت و درمان بالینی و معاون بالینی دانشکده پزشکی تگزاس A & M در این مورد این گونه توضیح می‌دهد که برخی از افراد ممکن است با الهام گرفتن از نو شدن طبیعت در فصل بهار احساسات بهتری داشته باشند، اما با این حال برخی دیگر نیز ممکن است احساسات منفی پیدا کنند که باید با رعایت برخی موارد به پیشگیری و درمان آن‌ها بپردازند.


بیشتر...

برنامه‌ریزی برای سال 98 را از امروز آغاز کنید

برنامه‌ریزی برای سال 98 را از امروز آغاز کنید

اگر تا پایان سال 97 اهل برنامه‌ریزی نبوده‌اید و نظم زندگی شما در بی‌نظمی آن بود، پیشنهاد می‌کنیم سبک زندگی خود را تغییر دهید و سال 98 را با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری آغاز کنید و برای یک سال آینده خود طرح و برنامه داشته باشید.


بیشتر...

توصیه هایی به دانش آموزان برای درس و عید و تعطیلات

توصیه هایی به دانش آموزان برای درس و عید و تعطیلات

بی شک دانش آموزان بعد از گذراندن 6 ماه درس خواندن و مدرسه رفتن، دوست دارند که در تعطیلات عید استراحت کامل داشته باشند و از درس خواندن دور باشند. ولی این حالت ممکن است که افت تحصیلی را برای آنها ایجاد کند. اما در تعطیلات عید نیاز به ایجاد یک برنامه مناسب است که در کنار تفریح و استراحت، حتما مطالعه دروس نیز قرار داشته باشد.


بیشتر...