ویژه پایه هشتم ونهم

امتحانات آنلاین میان نوبت دوم 

طبق اعلام قبلی از امروز امتحانات دوره ای اردیبهشت ماه شروع میشه ، چند تا نکته رو در مورد این امتحان ها دقت کنید :

✍امتحان ها  بعد از ظهر برگزار میشه .
هرکدام از دبیران محترم از ساعت 6 بعد از ظهر، تا قبل از 7 شب ، راس ساعتی که اعلام میشه سوال ها رو در گروه های واتس اپ قرار میدهند و بعد از حدود ۵۰ دقیقه ، نهایت یک ساعت ، پاسخ را باید به دبیران محترم ارسال کنید .

✍دانش آموزی که در این  یک ساعت پاسخ آزمون رو به دبیر ارسال نکنه ، تصحیح نخواهد شد .

✍دوستانی که نمرات خوب و کامل بگیرند،  امیتاز بورس و نمره مثبت مستمر دریافت میکنن و دوستانی که در آزمون شرکت نکنند یا در زمان معین  پاسخ ندهند نمره صفر ، امتیاز منفی و از نمره مستمر آنها کسر خواهد شد .

✍لطفا پاسخ ها رو تمیز ، مرتب ، با شماره سوال  بنویسید ‌ در صورتی که پرینت نمیگیرید آخر هر سوال خط بکشید . تصحیح از روی صفحه  گوشی سخته ، لطفا نهایت تلاشتون رو داشته باشید که واضح باشه .

✍دوستان لطفا قبل از امتحان مطالعه دقیق انجام بدید تا با شروع آزمون شرایط کامل امتحانی برقرار بشه و میزان تسلط واقعی خود رو به مفاهیم درسی بسنجید تا بتونیم دقیق و علمی ، رفع اشکال کنیم .

✍ سخنی با اولیا محترم:
ساعت امتحانات رو بعد از ظهر قرار دادم تا اولیا محترم حتی المقدور منزل باشند  . از شما تقاضا میکنم در این فاصله زمانی حدود یک ساعت کنار بچه ها باشید که شرایط امتحانی استاندار باشه تا دبیران محترم بعد از امتحان، بتونن نقاط ضعف دانش آموزان رو پیدا کنند  و برای رفع اشکالات اقدامات لازم مثل ارسال ویدئو تدریس مجدد یا تمرین بیشتر را انجام بدهند .