آغاز ثبت‌نام خرید کتب درسی سال تحصیلی 1401_1400

ثبت‌نام کتاب درسی دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم دوره ابتدایی، پایه‌های هشتم و نهم دوره اول متوسطه و پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه(نظری، فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش) از 22 فروردین آغاز میشود.

ثبت‌نام کتاب درسی نوآموزان آمادگی تکمیلی(پیش‌دبستانی استثنایی) و دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی(مدارس عادی و اسثنایی)، دانش‌آموزان پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه و دانش‌آموزان پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای استثنایی، دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه(نظری، فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش) و دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه حرفه‌ای استثنایی از 22 فروردین و تا ۲۳ خرداد امسال ادامه دارد.

 برای ورود به سامانه، کد ملی دانش‌آموزان، نام کاربری آنها و ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموزان، «رمز عبور» آنها به سامانه است.

البته ثبت‌نام به دو روش فردی و گروهی انجام می‌شود در روش فردی، خانواده دانش‌آموز با مراجعه به سامانه، ثبت‌نام را انجام می‌دهد و برای خانواده‌هایی که امکان ثبت‌نام فردی وجود ندارد، مدیریت مدرسه ثبت‌نام گروهی دانش‌آموزان را انجام می‌دهد.
سامانه های ثبت نام کتب درسی: irtextbook.ir | irtextbook.com