برگزاری آزمون‌های جامع دوره اول و دوم

آزمون های جامع دبیرستان پسرانه علامه بحرالعلوم در روزهای پنجشنبه 30 بهمن ماه 99 (دوره اول "پایه: هفتم-نهم") و روز جمعه 1 اسفند 99 (دوره دوم "پایه: دهم-یازدهم-دوازدهم") برگزار خواهد شد.

دانش آموزان توجه داشته باشند در زمان مقرر در آزمون خود شرکت نمایند. نتیجه آن پس از برگزاری آزمون کنترل و اعلام خواهد شد. در ادامه توجه اولیاء گرامی را در خصوص نحوه برگزاری آزمون جلب می نماییم.

قابل توجه اولیاء گرامی

به اطلاع می رساند آزمون گزینه دو در روز جمعه ۱  اسفندماه  به صورت آنلاین و از طریق آدرس اینترنتی app.gozine2.ir برگزار خواهد شد.
ساعت شروع آزمون پایه دوازدهم ۸ تا ۹ صبح و ساعت شروع آزمون پایه دهم و یازدهم ۱۰ تا ۱۱:۳۰صبح می باشد.
لازم به ذکر است به علت برگزاری آزمون دوره اول متوسطه در روز پنجشنبه بانک سوال در روزهای پنجشنبه و جمعه غیرفعال خواهد بود.

ضمناً

به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در روز آزمون خواهشمند است به داوطلبان اعلام نمایید حتما یک وسیله قابل شارژ ( گوشی ، تبلت یا لپ تاپ) با شارژ کامل به عنوان جایگزین در هنگام قطع برق، برای ادامه آزمون در دسترس داشته باشند.
همچنین چنانچه داوطلبان در روز آزمون با قطعی برق یا اینترنت مواجه شدند به هیچ عنوان گزینه پایان آزمون را نزده و فقط صفحه آزمون را بسته و با سیستم و یا اینترنت جایگزین وارد سایت گزینه دو شده و در ادامه آزمون شرکت نمایند.
راهنمای حل اختلالات احتمالی آزمون آنلاین:
lish.ir/1Q1i